FAQ
W naszym serwisie telefonów możecie Państwo za usługi zapłacić na kilka sposobów: gotówka, karta, BLIK, przelew.
Większość prostych naprawach wykonujemy w ciągu 1 dnia roboczego (+czas potrzebny na przesyłkę zamówionych części). Bardziej skomplikowane naprawy to 1-3 dni robocze. Czas oczekiwania może wydłużyć się ze względu na oczekiwanie na części (zwłaszcza oryginalne). Przy przyjęciu telefonu do serwisu zawsze podajemy czas realizacji zlecenia, a w przypadku jeśli się wydłuża - Klient jest na bieżąco informowany o statusie.
Decyzje co do wyboru części zawsze podejmuje Klient. Możemy użyć części oryginalnych, ale są one zdecydowanie droższe od zamienników i często trzeba dłużej czekać na ich dostawę. Sprzęt może też zostać naprawiony na tańszych zamiennikach dobrej jakości. Zawsze udzielamy fachowego doradztwa naszym Klientom i jeśli naprawa jest nieopłacalna - mówimy o tym.
Tak, udzielamy 30 dniowej gwarancji na nasze usługi.
W przypadku napraw trwających dłużej niż 5 dni roboczych za dodatkową opłatą możemy wypożyczyć telefon zastępczy.